Politica de livrare

Merceria IELENA  livrează în orice localitate din România sau din străinătate.

 

Expedierea comenzilor dumneavoastră se realizează prin intermediul firmei de curierat Sameday sau prin Poșta Română.

 

Livrare

 

Taxe de transport:

GRATUIT ( prin curier Sameday, pentru comenzile plătite cu cardul sau prin transfer bancar a căror valoare este de minim 400 RON )

15 RON (prin curier Sameday pentru comenzi plătite în cont sau cu cardul, cu o valoare mai mica de 400 RON)

19 RON (prin curier Sameday pentru comenzi cu plata ramburs,  cu o valoare mai mica de 400 RON).

25 lei (prin Poșta Română, pentru comenzi plătite în cont sau prin transfer bancar, cu o valoare mai mică de 400 RON)

29 lei (prin Poșta Română, pentru comenzi cu plată ramburs, cu o valoare mai mică de 400RON)

 

Pentru livrările în Europa, taxa de transport prin Poșta Română este de 150 RON și se achită împreună cu comanda, în avans, prin plata cu cardul sau prin transfer în contul bancar. Expedierea produselor se face numai după ce suma a fost recepționată în cont.

În orice țară din străinătate nu se trimit colete cu ramburs.

 

Taxa de transport este unică, indiferent de greutatea coletului și de țara de destinație din Europa.

 

Pentru comenzile în afara Europei,  vă rugăm să ne contactați telefonic 0747858655 sau pe email floielenaboutique@yahoo.com

Comenzile plasate din localitatea Galați sau împrejurimi, pot fi ridicate personal (opțional), de luni până vineri, de la sediul nostru din Galați, str Mihai Bravu nr 32 bl CFR, lângă Palatul copiilor din Galați, numai după ce ne contactați telefonic pentru stabilirea unei ore de ridicare (0747858655)

 

Durata livrării

 

Ne străduim să expediem în aceeași zi comenzile plasate de Luni până Vineri până în ora 11.00, însă deoarece pot apărea situații neprevăzute, ne rezervăm un timp de 24/48 de ore pentru expedierea în România.

Comenzile efectuate în zilele de vineri dupa ora 15.00, Sâmbată și Duminică, vor fi expediate în cursul zilei de Luni.

Care sunt termenele de livrare?

Termele de livrare sunt între 24-48 de ore lucrătoare pentru livrarea natională prin curier, dar aceste termene pot suferi anumite modificări din motive ce nu pot fi prevăzute (calamități, inundații, înzăpezirii, blocaje, etc), sau datorită modului de organizare și logistică a firmei de curierat cu care colaborăm sau a furnizorilor.

Termenele de livrare sunt între 48 și 72 de ore lucrătoare pentru livrarea națională prin Poșta Română, dar aceste termene pot suferi anumite modificări din motive ce nu pot fi prevăzute (calamități, inundații, înzăpezirii, blocaje, etc), sau datorită modului de organizare și logistică a firmei de transport sau a furnizorilor.

Termenele de livrare pentru țări din Europa, prin Poșta Română, pot varia între 7 și 14 zile lucrătoare,  dar aceste termene pot suferi anumite modificari din motive ce nu pot fi prevazute (calamități, inundații, înzăpezirii, blocaje, etc), sau datorită modului de organizare și logistică a firmei de transport. Pentru țări din afara Europei, aceste termene se pot prelungi.

În situația în care colaboratorii noștri ne vor anunța că există posibilitatea întarzierii livrărilor, noi vom comunica acest lucru prin intermediul site-ului, ori telefonic sau prin email.

 

Pot sa aleg modalitatea de livrare a comenzii mele?

 

Da, acest lucru este posibil.

După adăugare produselor dorite în coș puteți alege opțiunea de transport prin curier sau prin Poșta Română.

 

Cum procedam pentru a obtine informatii legate de coletul expediat?

 

Este simplu.

Pentru a afla informații despre livrarea unui colet vă rugăm verificați daca ați primit de la noi prin e-mail numarul de AWB și data acestuia. Dacă acestea au fost trimise înseamna că livrarea a plecat de la noi și orice informatii se pot obține numai de la firma de curierat rapid Sameday sau, după caz, de la Poșta Română, prin folosirea codului de AWB în secțiunea Tracking a transportatorului.

De asemenea puteți contacta direct curierul, sunând la numarul de telefon primit în SMS-ul pe care firma Sameday îl trimite la numarul de telefon trecut în comandă.

În momentul în care ați primit AWB-ul, comanda plasată nu mai poate fi anulată, deoarece coletul a intrat deja în posesia firmei de curierat Sameday sau Poșta Română.

 

Documentele legale (factura) vă sunt trimise în format electronic pe adresa de email furnizata. Daca le doriti in format fizic, va rugam sa ne mentionati in sectiunea de observatii. 

 

Firma de transport este obligată să vă întocmeasca o chitanță cu suma de achitat (suma de pe factura, plus transport) în cazul comenzilor cu plata ramburs. Dacă nu ați primit chitanța, vă rugăm să o solicitați de la curierul/lucrătorul poștal care face livrarea.

 

În momentul receptionarii coletului vă rugăm să verificați integritatea coletului primit.

Dacă coletul prezintă urme de deteriorare, este rupt și produsele au suferit deteriorări sau este posibil să fie incomplete, vă rugăm să refuzați primirea coletului. Se va întocmi un proces verbal potrivit acestei situații. De asemenea, vă rugăm să ne anunțați telefonic cât mai repede pentru a lua la cunoștință și a rezolva această situație.